گیاهان که به نفع عملکرد کلیوی به دلیل لوپوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گیاهان که به نفع عملکرد کلیوی به دلیل لوپوس

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن کار نمی باشد. این می تواند اندام ها و سیستم های بدن را درگیر کند. بیش از نیمی از افراد مبتلا به لوپوس ممکن است مشکلات کلیوی ایجاد شود. چه سبزی می تواند عملکرد کلیه به دلیل لوپوس بهره مند شوند؟

مشکل کلیه به دلیل لوپوس

سیستم ایمنی یک سیستم حفاظت قدرتمند در بدن است. هنگامی که مواد مضر خارجی بدن حمله، سیستم ایمنی بدن خواهد شد، آغاز به تولید آنتی بادی برای آنها شکست. با این حال، در لوپوس، سیستم ایمنی بدن به درستی کار نمی کند، آنتی بادی مورد نظر خاصی نمی تواند توسط سیستم ایمنی بدن ساخته شده است.Losآنتی بادی می تواند کلیه سپرده به ماشه پاسخ التهابی در کلیه. التهاب ممکن است عملکرد کلیوی را بدتر کند، و در نتیجه کاهش پیشرونده در عملکرد کلیه. بدون برخورد، بیماری کلیوی end-stage (ESRD) منجر شود.

گیاهان که به نفع عملکرد کلیوی به دلیل لوپوس

برای کنترل مشکل کلیوی به دلیل لوپوس، بیماران باید گیاهان است که می تواند کنترل و معکوس مشکل لوپوس کلیه به طور همزمان استفاده کنید.

انواع گیاهان است که می تواند برای درمان بیماری لوپوس کلیه به عنوان wilfordii Tripterygium، عصاره چای Cordyceps عصاره و غیره استفاده می شود. با این حال، گیاهان خوراکی می تواند عوارض بسیاری ایجاد کند و باعث ایجاد تنش در کلیه ها. برای کنترل این عوارض و افزایش اثر بخشی از گیاهان، درمان گیاهی خوراکی توصیه می شود اعمال خارج برای درمان بیماری لوپوس کلیه چرا که به عنوان پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی شناخته شده است.

طب میکرو چینی Osmotherapyun درمان خارجی بر اساس گیاهان سنتی چینی است. در شرایط خاص بیماری بیماران گرفته شده است، انواع مختلف گیاهان در پزشکی Osmotherapy اعمال شود. به عنوان مواد تشکیل دهنده موثر دارو را می توان به طور مستقیم وارد آسیب کلیوی منطقه کلیه، ممکن است اثرات درمان با سرعت بیشتری داشته باشد.

داروهای موثر می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و بازسازی سیستم ایمنی بدن طبیعی است. سیستم ایمنی بدن به طور معمول از بدن در برابر مواد مضر خارجی محافظت می کند.

علاوه بر این، شما می توانید از سیستم خود درمان را در بدن فعال برای تعمیر و بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و سلول. هنگامی که ساختار کلیه تعمیر است، عملکرد کلیوی خواهد شد به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

بالا در گیاهان که به نفع عملکرد کلیوی به دلیل لوپوس، اگر شما علاقه مند در مورد ما، ما هنوز هم توجه به ما ما چندین مقاله در بیماری های کلیه، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و ورزشگاه در دسترس است! تمام اطلاعات. اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید از کارشناسان ما مشورت آنلاین enfermedad-renal@hotmail.com ارسال ایمیل و یا پیام زیر را ترک کنید!





:: برچسب‌ها: درمان نفریت لوپوسی، عملکرد کلیوی، لوپوس، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: